World Wrestling Entertainment

اخبار جدید و دانلود همه چیز کشتی کج جدید و قدیمی

World Wrestling Entertainment

اخبار جدید و دانلود همه چیز کشتی کج جدید و قدیمی

فیلم جدید سینا+طراحی جدید WWE Title+دستگیری استار UFC و آپدیت بر

فیلم جدید جـان سیـنا
Blood Brothers عنوان فیلم جدیدی است که جان سینا در آن ایفای نقش خواهد کرد.WWE Studios تولید این فیلم را در نیو مکزیکو آغاز کرده است.
این فیلم در ژانر اکشن ماجراجویی است و جان سینا در آن با نام Sam ایفای نقش خواهد کرد.


طراحی جدید کمربند WWE
پس از صحبتهای اخیر پیرامون کمپانی برای ادغام دو عنوان WWE و WHC در رسلمانیای 27، خبر می رسد که کمپانی قصد دارد طراحی این کمربند را عوض کند و تِم این کمربند نقره ای خواهد شد !
این کمربند احتمالا اوایل سال آینده برای فروش آماده خواهد شد.هنوز به صورت رسمی کمپانی صحبتی از یکی کردن این دو عنوان یا طراحی جدید کمربند نکرده است، اما با توجه به یکی شدن تمام عناوین تنها این دو عنوان باقی مانده اند که احتمالا در رسلمانیا ادغام خواهند شد.
باید منتظر اضافه شدن این محصول به کمپانی WWE باشیم.


شبکه ی کابلی رسمی WWE
نقشه ی ایجاد شبکه ی اختصاصی WWE همچنان در حال کار است.با توجه به اخبار بدست آمده از سایت WWE ، کمپانی 140 کارمند دیگر را برای پیشرفت در این پروژه در سال جدید استخدام خواهد کرد.این کارمندان کار خود را دنبال خواهند کرد تا در سال آینده WWE صاحب شبکه ی اختصاصی خود شود.

دستگیری استار UFC
استار یو اف سی Chris Leben یا همان “The Crippler” اوایل این هفته در هاوایی دستگیر شد.دلیل این امر رانندگی تحت شرایط غیر عادی و در نتیجه تصادف با یک کامیون و برخورد ماشین وی با دیوار بوده است !
Leben که چندین سال درگیر ترک اعتیاد خود بود ، در سال 2008 یکبار دستگیر شده بود.آخرین بازی او در UFC به ماه جولای باز میگردد که با قانون سابمیشن Yoshihiro Akiyama را شکست داد.

آپدیت روی ترایپل اچ | او زودتر باز خواهد گشت
با توجه به برنامه ریزی کمپانی WWE ،قرار بود روز 20 اکتبر برنامه ای با حضور استارهای کمپانی به نام Fan Appreciation Day برگزار شود.در این سوپـ ـر شوء که در هارتفورد برگزار شد، ترایپل اچ هم ظاهر شد.این اتفاق به عقیده ی خیلی بدان معنی است که وی از دوران غیبت و مصدومیت بازگشته است.

بطور واضح ، خود کمپانی روز 20 اکتبر را برای بازگشت هانتر اعلام نکرده بود، بلکه اعلام کرد که خود " د گیم " در این شوء حضور یافت.
بر اساس گفته ها هیچ کس در کمپانی بحثی را در مورد بازگشت یا بازنشستگی او مطرح نکرده است.

همه بر این تصور هستند که ترایپل اچ در حال ترمیم بازوی مصدوم خود است و دیر یا زود به رینگ باز خواهد گشت.اما با حضور هانتر در این برنامه پیش بینی می شود که وی زودتر از موعد مقرر برگردد.

فـعلـا . . .

بازنشستگی ادج-تغییر تاریخ هاوس شو ها -سوپراستارز این هفته


بازنشستگی احتمالی ادج :

بتازگی ادج صحبت هایی درباره ی بازنشستگی خود در دو سال آینده انجام داده است . او در گذشته هم درباره ی بازنشستگی صحبت کرده بود برای مثال مصاحبه اش با اشویل سیتیزن-تایمز در ماه جون که در آن از بازنشستگی زود هنگام صحبت کرده بود همچنین در کارولینای شمالی گفت : "ما می خواهیم بازنشسته شویم و به صدای باد در درختان گوش دهیم و این کار را به زودی انجام خواهیم داد.ممکن است دو سال دیگر ادامه دهم . هر ضربه و مصدومیتی که به من وارد می شود بازگشتم را سخت تر و سخت تر می کند "
این طور که از این جملات ادبی (!) ادج بر می آید او تمایل زیادی به بازنشستگی زود هنگام دارد.
.
.

ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ـ
.
.

تغییر زمان هاوس شو ها :

تاریخ بعضی از ایونت های WWE در دسامبر تغییر کرده است که به این شرح است :
  • هاوس شو 10 دسامبر در دوثن آلاباما به 6 می سال 2011
  • هاوس شو 11 دسامبر تپلو می سی سی پی به 8 می 2011
  • هاوس شو 11 دسامبر در پنسکولا فلوریدا به 7 می 2011
    تغییر کردند.
.
.

ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ــ_ــ-ـ
.
.

مسابقات در نظر گرفته شده برای سوپراستارز :
  • سانتینو مارالا و ولادیمر کازلاو برابر جی و جیمی اوسو
  • ویلیام ریگل برابر درن یانگ
  • کودی رودز و درو مک اینتایر برابر کریس مسترز و ام وی پی
    »نان-تایتل مچ

تایج تیـپینگ TNA Impact برای 21 اکتبر 2010

رویداد : تیـپینگ تی ان ای ایمپکت
تاریخ : 21 اکتبر 2010
مکان : اورلاندو

این تیپـینگ روز سه شنبه انجام شده بود .

دارک مَـچ :
استیو ریچاردز توانست Mr. Pectacular را شکست دهد.


مستر اندرسون با بازوی بسته شده به رینگ می آید.وی جف هاردی را می خواهد.اما آر وی دی به رینگ می آید.آر وی دی هم جف هاردی را می خواهد.قبل از اینکه اریک بیشاف به رینگ بیاید هاردی روی صفحه ی نمایش بزرگ ظاهر می شود.

اگر اندرسون بتواند کازاریان را در آلتیمیت ایکس شکست دهد فرصت رویارویی با جف هاردی را در پی پر ویوی بعدی پیدا خواهد کرد.
آر وی دی هم به همراه سابو در مقابل بیـر مانی قرار خواهد گرفت.

رابی ای توانست دِ امیزینگ رِد را شکست دهد.سپس رابی ای یک پرومو پخش کرد و گفت ایکس دیویژن تایتل را می خواهد.
در بک استیج ریک فلیر در کنار فورتون دیده می شود.

ای جی استایل توانست در یک استریت فایت د پاپ را شکست دهد.آبیس به بازی آمد و به کمک ای جی استایل رفت و باعث پیروزی او شد.بازی خوبی بود.

در بک استیج آر وی دی و EV 2.0 دیده می شود.آر وی دی از حرکت اریک بیشاف تعجب کرده است.سپس به ریون حمله میکند.

جف جارت با شخصیت هیل وارد می شود.جارت می گوید از اینکه هفته ی پیش انگل را خوب نزدم معذرت می خواهم و به مسخره کردن انگل ادامه می دهد.ساموا جو به رینگ می آید اما نیروهای امنیتی به او دست بند زدند.جارت به او حمله میکند،ولی نه به شدت و در استیج زمینش می زند.

در ادامه تیم بیر مانی از سد آر وی دی و سابو گذشت.سابو به صورت تصادفی یک ضربه ی صندلی به آر وی دی زد.سابو قصد عذرخواهی از آر وی دی را دارد که آر وی دی به او حمله میکند.EV 2.0 به جنگ آنها خاتمه می دهند.

میکی جیمز توانست ساریتا را شکست دهد.

در پایان کازاریان توانست مستر اندرسون را شکست دهد.فورتون در راه رفتن اندرسون به رینگ به او حمله کردند.اندرسون در سراسر بازی کار خاصی از پیش نبرد.در پایان دوباره فورتون به او حمله کردند.کازاریان روی شانه های مت مورگان رفته بود.اندرسون فورتون را وادار به فرار کرد اما جف هاردی با صندلی از پشت به او ضربه ای زد.هاردی چند ضربه با صندلی به او زد و باعث مصدومیت اندرسون از ناحیه بازو شد.
در اینجا شو به پایان رسید.

فعلا . . .

نتایج تیـپینگ فرایدی نایت اسمکدان | 19 اکتبر 2010



رویداد : تیـپینگ فرایدی نایت اسمکدان
تاریخ : 19 اکتبر 2010
مکان : آلبرتا ، کانادا


شو با حضور راسترهای راء و اسمکدان در رینگ آغاز می شود.تدی لانگ میگه که هر استاری از تیم مقابل یک نفر را برای رقابت انتخاب کند.بدین ترتیب د میز خودش ، ازکیل جکسون و شیمس را در مقابل بیگ شو ، ری میستریو و کوفی کینگستن انتخاب میکند.اج ، سی ام پانک را برای رقابت انتخاب میکند و جان موریسن هم آلبرتو دل ریو را انتخاب میکند.در آخر هم جک سواگر سانتینو مارلا را انتخاب میکند !

در ادامه تیم بیگ شو ، میستریو و کینگستن توانستند تیم د میـز ، شیمس و ازکیل جکسون را شکست دهند.در پایان بازی بیگ شو یک چوک اسلم به د میـز زد و ری میستریو هم یک اسپلش و کاور ، تیم بیگ شو پیروز شد.

در ادامه ی شو جک سواگر توانست سانتینو مارلا را شکست دهد.در پایان بازی هورنسواگل با لباس عقاب معروف وارد رینگ شد و سانتینو هم به او حمله کرد که در همین حال سواگر انگل لـاک را اجرا کرد و پیروز شد.

آلبرتو دل ریو توانست جان موریسن را شکست دهد.

تیم لیـکول وارد شدند و لیلا لباسی شبیه به ناتالیا پوشیده بود، اما با ریش جیم نایدهارت ( پدر ناتالیا ) و میشل مک کول هم لباسی شبیه به برت هارت پوشیده بود ! در ادامه ناتالیا به همراه کلی کلی وارد شدند و در یک بازی دو به دو موفق شدند تیم لیـکول را شکست دهند.در پایان بازی ناتالیا از شارپ شوتر استفاده کرد.

در مین اونت این هفته ی اسمکدان رندی ارتن به مصاف کین رفت.این دو سوپـ ـر استار به ترتیب عناوین WWE و WHC را در اختیار دارند.در این بازی که دو قهرمان به مصاف هم رفتند این رندی ارتن بود که توانست کین را شکست دهد.بیشتر دقایق این بازی را کین در اختیار داشت، ولی در اواخر بازی ناگهان چراغ های آرنا خاموش شد و همه منتظر ظاهر شدن آندرتیکر بودند.با روشن شدن چراغ ها خبری از آندرتیکر نبود و این ارتن بود که با استفاده از پرت شدن حواس کین یک آر کی او به او زد و پیروز مسابقه شد.

بعد از مسابقه کین از رینگ بیرون آمد و قصد خروج داشت که دوباره صدای زنگ رینگ را شنید.کین برگشت و دوباره به رینگ رفت و آندرتیکر از یک حفره ی ایجاد شده در رینگ خارج شد و به رینگ آمد.آندرتیکر ، کین را درون حفره هل داد.آنها شروع به درگیری کردند ولی کین فرار کرد.آندرتیکر حالت خشم به خودش گرفت و در ادامه کمربند WHC را برداشت و به درون همان حفره ای انداخت که از آن بیرون آمده بود.
در اینجا شو به پایان رسید .

فعلا . . .


رویداد : ماندی نایت راء
تاریخ : 10/18/10
مکان : Alberta, Canada


آغاز شو

شو با حضور تدی لانگ شروع میشه.او به رینگ میره.سپس ایمیلی از سوی جی ام راء می یاد و به تدی میگه که از رینگ من بیرون برو.تدی راجبه پی پی وی براگینگ رایتس صحبت میکنه و میگه یکشنبه ی این هفته این بازی برگزار میشه و دوباره مثل پارسال ما می بریم.دوباره یه ایمیل میاد که تدی میگه لپ تاپ رو دیسکانتک میکنه و می گیرش.در ادامه تدی شروع به معرفی تیم خودش میکنه و حالا آهنگ میز زده میشه و به رینگ میاد و میگه اون تیمی رو رهبری میکنه که یکشنبه ی آینده پیروز خواهد شد.

در ادامه پانک ، موریسن و سانتینو هم به رینگ میان.در ادامه شیمس میاد و در آخر ازکیل جکسون به عنوان نفر آخر تیم راء به رینگ میاد.میز میگه یا تیم اسمکدان خودشون از رینگ بیرون میرن یا ما کاری میکنیم که بیرون برن.دو تیم آماده ی درگیری هستند که بیگ شو میگه اگر میز یه بازی تک به تک با او بکنه ، رینگ رو ترک میکنن.میز موافقت میکنه و تیمش رو به بک استیج میبره.

بازی اول Drew McIntyre & "Dashing" Cody Rhodes vs The Hart Dynasty

بازی آغاز میشه.کید میره رو طناب برای حمله به مکینتایر و سپس یه بولداگ از کودی میخوره و کودی با مکینتایر تگ میکنه و مکینتایر بهش حمله میکنه.سپس کید رو از طنابها آویزون میکنه و کودی یه کیک بهش میزنه و دوباره با مکینتایر تگ میکنه.در کرنر به کید حمله میکنن.بالاخره اسمیت تگ میکنه و چند دراپ کیک و کلوس لاین به مکینتایر میزنه.سپس مکینتایر رو روی هوا هولد میکنه و میره برای یه پاور اسلم که کودی نمیزاره و کید میاد و از پشت کودی رو به بیرون رینگ میندازه.حالا اسمیت میره برای شارپ شوتر که کید، اسمیت رو همراهی نمیکنه و در این لحظه درو مکینتایر شاک دی دی تی رو میزنه و پیروز مسابقه میشه.در پایان تایسون از رمپ در حال تماشای اسمیت هست که ناتالیا هم بهش اضافه میشه و در کنار هم قرار میگیرن.

در بک استیج جان سینا دیده میشه که به سمت رندی ارتن میره و رندی میگه درسته زندگی سینا بدست نکسوس داره خراب میشه اما اگه جلوی راه من وایستی، من تو سرت میزنم.سینا به رندی نگاه میکنه و میگه اگر تو بازی آینده به من حمله کنی ، من پاتو میشکنم و اتاق رو ترک میکنه.


بازی دوم Goldust (w/ Aksana) vs Zack Ryder

بازی شروع میشه و یه زانو از گلداست ، سپس یک رایت هند و فاینال کات و گلداست میره برای پین ، تمام .بازی به سرعت تموم میشه.حالا دیبیاسی وارد رینگ شده و به گلداست حمله میکنه.در ادامه آکسانا کمربند تد رو برمیداره و فرار میکنه.ماریس تا بک استیج تعقیبش میکنه و در نهایت تد یه فاینال کات به گلداست میزنه.

در بک استیج نکسوس دیده میشن.برت به سینا میگه تو بازی امشب باید همه چیز رو به من بدی.سینا میگه یعنی چی و برت میگه میخوام اون دو تا رو امتحان کنم تا ببینم لیاقت حضور در نکسوس رو دارن یا نه.سینا میگه باید چیکار کنم و برت میگه نمیخواد کاری کنی، فقط برو یه لیوان آب بخور.سینا شگفت زده شده و برت دوباره بهش تکرار میکنه و سینا در کنار نکسوس میره و یه لبخند روی صورتش نشسته.

مارکوس مهمان برنامه در بک استیج Smackdown vs RAW 2011 رو بازی میکنه و بیگ شو رو برداشته و میز رو ناک اوت میکنه.حالا برمیگرده و میز واقعی رو می بینه.میگه که تیم اسمکدان پیروز میشن و میز میگه واقعا چنین اتفاقی نمیفته و من یه سورپرایز برای بیگ شو دارم.حالا بیگ شو میاد و به میز میگه تنهام بزار و میز میره.مارکوس میگه امشب بیگ شو میز رو ناک اوت میکنه.دوباره لاکر روم نکسوس دیده میشه که سینا اونجا نشسته.

سینا به سمت برت میره و میگه خیلی سخت نبود و دوباره یه خورده آب میخوره.برت میگه واقعا از این لذت بردم و آب رو به صورت سینا می پاشه.سینا صورتش رو خشک میکنه در حالی که برت و دیگر عضوهای نکسوس بهش میخندن و سینا لاکر روم رو ترک میکنه.

بازی سوم John Cena & Randy Orton vs Husky Harris & Michael McGillicutty

قبل از اینکه بازی شروع بشه نکسوس به کنار رینگ میان.بازی شروع میشه.سینا کار رو با مک گیلیکاتی آغاز میکنه.شروع به زدن اون میکنه.به کرنر میفرستش و یه سوپلکس میزنه.حالا اون رو به بالای طنابها میفرسته.اما مک گیلیکاتی از خودش دفاع میکنه و با هریس تگ میکنه.هاریس چند حمله به سینا میکنه و در کرنر روی سینا کار میکنه.
میرسیم به جایی که هریس یه اسلم میزنه و میره برای بیگ اسپلش که سینا بدل میزنه و با ارتن تگ میکنه.هریس هم تگ کرده.حالا رندی یه بیگ پاور اسلم میزنه و میره برای دی دی تی معروف خودش.دی دی تی رو میزنه و آماده ی زدن آر کی او میشه که حالا سینا به رینگ میاد و کار رو با رندی ادامه میده و یک AA روی هریس میزنه و رندی هم یه آر کی او به مک گیلیکاتی میزنه.کاور از رندی ارتن و پیروزی برای تیم ارتن و سینا.
بعد از بازی برت به سینا میگه یا از رینگ بیرون میای یا اخراجت میکنم.نکسوس رینگ رو احاطه کردند.سپس حمله به رندی رو شروع میکنن و این در حالی هست که سینا داره تماشا میکنه.هر کدوم از اعضای نکسوس فینیشرش خودشون رو میزنن و در آخر گابریل از روی طنابها فینیشرش رو اجرا میکنه.
حالا وید برت به سینا میگه یا یه AA به ارتن میزنی یا اخراجت میکنم.سینا رندی رو بلند میکنه و حالا برت میگه اون رو بدست من بده.برت فینیشر خودش رو روی رندی اجرا میکنه و این در حالی هست که سینا رینگ رو ترک میکنه و به سمت بک استیج میره.

حالا ویکی گررو به آرنا وارد میشه و مثل همیشه از لفظ ببخشید استفاده میکنه.ویکی از حضور تیم اسمکدان امشب اینجا خوشحال هست.اون دولف زیگلر رو دعوت میکنه.در ادامه دنیل برایان هم وارد میشه.دو طرف صحبتهایی را با هم میکنن و درنهایت دنیل میگه که من میتونم کاری کنم که زیگلر تپ اوت کنه و پیشنهاد یه بازی سر دو عنوان رو در براگینگ رایتس میده و به دولف میگه قبول میکنی؟ دولف کمی فکر میکنه و میگه اوکی و در ادامه میگه اصلا چرا تا یکشنبه ؟

دولف میگه ما باید بریم و یک سیلی به دنیل میزنه.دنیل هم جوابش رو میده و درگیری بین این دو آغاز شده.در پایان این درگیری می رسیم به جایی که برایان سابمیشن LeBell Lock رو اجرا کرده.حالا آهنگ ایو زده میشه و اون به همراه چند دیـ ـوای دیگه وارد رینگ میشه.اونها به ویکی حمله میکنن و باعث میشن اون محل رو ترک کنه.سپس کنار دنیل میرن و شروع به رقصیدن میکنن.میریم به کامرشال . . .


بازی چهارم Natalya vs Alicia Fox

بازی شروع شده و یه سیلی از آلیشا می بینیم.سپس یه ترن باکل میزنه اما ناتالیا یه بلی تو بلی میزنه.سپس شارپ شوتر رو اجرا میکنه و آلیشا فاکس هم تپ اوت میکنه.سپس تیم لی کول به رینگ میان و جشن ناتالیا رو خراب میکنن.اونا شروع به مسخره کردن ناتالیا میکنن و میشل هم شارپ شوتر رو روی ناتالیا اجرا میکنه.اما ناتالیا بدل میزنه و به لیلا حمله میکنه.حالا میشل و لیلا از رینگ فرار میکنن و ناتالیا در رینگ ایستاده و هواداران تشویقش میکنن.میریم به کامرشال . . .

تدی لانگ به همراه بیگ شو و هورنسواگل دیده میشه.جاش متیوز از تدی سوال میکنه که امشب چیکار میکنن.تدی میگه ما آماده هستیم و به هورنسواگل میگه تو هم امشب یه کارایی میکنی و اون پرچم اسمکدان رو در دست داره و یه ضربه تو سر متیوز میزنه.در ادامه اعضای تیم اسمکدان به رینگ میان.سپس میز همراه با آلکس رایلی به رینگ میاد و از اعضای تیم راء دعوت میکنه تا به رینگ بیان.


بازی پنجم The Miz vs Big Show

بازی شروع میشه و بیگ شو چند تا از ضربه های معروف خودش در گوشه ی رینگ رو به میز میزنه.میز به پایین رینگ افتاده ولی بیگ شو به رینگ برمیگردونش.در ادامه بیگ شو به رینگ ساید اومده که با بعضی از راسترهای راء درگیر میشه.تدی لانگ میاد و میگه حالا که تمام راسترهای راء و اسمکدان اینجا حضور دارند یک مین اونت رو برگزار میکنیم و قرار شد یه بتل رویال بین دو تیم راء و اسمکدان برگزار بشه.

مین اونت Smackdown vs RAW Battle Royal

بازی شروع میشه.آلکس رایلی و ام وی پی با هم یه درگیری دارن.هورنسواگل در حال کتک زدن مایکل کول هست و هدستش رو می دزده.هنوز کسی حذف نشده.همه در حال زدن همدیگه هستند.سپس هنری ، ریگال ، چاوو و پریمو حذف شدند و در ادامه کازلاف ، سانتینو و لوک گالوز حذف شدند.

در ادامه ی بازی موریسن و آلبتو دل ریو روی هم کار کردند و هر دو حذف شدند.جک سواگر هم حذف شد و با دلخوری اج رو پایین آورد و انگل لاک رو روی اون شروع کرد که داوران به ماجرا پایان دادند.ازکیل جکسون میستریو رو حذف کرد.مکینتایر و کودی رودز بدست شیمس حذف شدند.دنیل برایان و ازکیل مقابل بیگ شو هستند.بیگ شو دنیل رو حذف میکنه.حالا شیمس و ازکیل با همکاری هم به بیگ شو حمله میکنن و یه دبل سوپلکس بهش میزنن.سپس بیگ شو یه البو به شیمس میزنه و ازکیل رو حذف میکنه.

د میز به کمک شیمس میاد و دو نفری سعی میکنن بیگ شو رو حذف کنن.اما نمیتونن بیگ شو رو حذف کنن و حالا اج به کمک بیگ شو میاد و یه اسپیر به شیمس میزنه و بیگ شو هم یه چوک اسلم به میز میزنه و میز حذف میشه.حالا اج به کمک بیگ شو میره و شیمس حذف میشه.در پایان این تیم اسمکدان بود که با باقی ماندن دو عضو خود یعنی بیگ شو و اج پیروز مین اونت شد.


پایان شو

در ادامه لاکر روم نکسوس نشون داده میشه که سینا هم در اونجا حضور داره.اونها میخوان تمرین کنن که چه اتفاقی قرار هست بعد از براگینگ رایتس پیش میاد.وید برت به سینا میگه بلند شو و دستای من رو بلند کن.سپس سینا این کار رو میکنه و برت همراه با نکسوس میخندن و شو در همین حال به پایان میرسه.