World Wrestling Entertainment

اخبار جدید و دانلود همه چیز کشتی کج جدید و قدیمی

World Wrestling Entertainment

اخبار جدید و دانلود همه چیز کشتی کج جدید و قدیمی

فیلم جدید سینا+طراحی جدید WWE Title+دستگیری استار UFC و آپدیت بر

فیلم جدید جـان سیـنا
Blood Brothers عنوان فیلم جدیدی است که جان سینا در آن ایفای نقش خواهد کرد.WWE Studios تولید این فیلم را در نیو مکزیکو آغاز کرده است.
این فیلم در ژانر اکشن ماجراجویی است و جان سینا در آن با نام Sam ایفای نقش خواهد کرد.


طراحی جدید کمربند WWE
پس از صحبتهای اخیر پیرامون کمپانی برای ادغام دو عنوان WWE و WHC در رسلمانیای 27، خبر می رسد که کمپانی قصد دارد طراحی این کمربند را عوض کند و تِم این کمربند نقره ای خواهد شد !
این کمربند احتمالا اوایل سال آینده برای فروش آماده خواهد شد.هنوز به صورت رسمی کمپانی صحبتی از یکی کردن این دو عنوان یا طراحی جدید کمربند نکرده است، اما با توجه به یکی شدن تمام عناوین تنها این دو عنوان باقی مانده اند که احتمالا در رسلمانیا ادغام خواهند شد.
باید منتظر اضافه شدن این محصول به کمپانی WWE باشیم.


شبکه ی کابلی رسمی WWE
نقشه ی ایجاد شبکه ی اختصاصی WWE همچنان در حال کار است.با توجه به اخبار بدست آمده از سایت WWE ، کمپانی 140 کارمند دیگر را برای پیشرفت در این پروژه در سال جدید استخدام خواهد کرد.این کارمندان کار خود را دنبال خواهند کرد تا در سال آینده WWE صاحب شبکه ی اختصاصی خود شود.

دستگیری استار UFC
استار یو اف سی Chris Leben یا همان “The Crippler” اوایل این هفته در هاوایی دستگیر شد.دلیل این امر رانندگی تحت شرایط غیر عادی و در نتیجه تصادف با یک کامیون و برخورد ماشین وی با دیوار بوده است !
Leben که چندین سال درگیر ترک اعتیاد خود بود ، در سال 2008 یکبار دستگیر شده بود.آخرین بازی او در UFC به ماه جولای باز میگردد که با قانون سابمیشن Yoshihiro Akiyama را شکست داد.

آپدیت روی ترایپل اچ | او زودتر باز خواهد گشت
با توجه به برنامه ریزی کمپانی WWE ،قرار بود روز 20 اکتبر برنامه ای با حضور استارهای کمپانی به نام Fan Appreciation Day برگزار شود.در این سوپـ ـر شوء که در هارتفورد برگزار شد، ترایپل اچ هم ظاهر شد.این اتفاق به عقیده ی خیلی بدان معنی است که وی از دوران غیبت و مصدومیت بازگشته است.

بطور واضح ، خود کمپانی روز 20 اکتبر را برای بازگشت هانتر اعلام نکرده بود، بلکه اعلام کرد که خود " د گیم " در این شوء حضور یافت.
بر اساس گفته ها هیچ کس در کمپانی بحثی را در مورد بازگشت یا بازنشستگی او مطرح نکرده است.

همه بر این تصور هستند که ترایپل اچ در حال ترمیم بازوی مصدوم خود است و دیر یا زود به رینگ باز خواهد گشت.اما با حضور هانتر در این برنامه پیش بینی می شود که وی زودتر از موعد مقرر برگردد.

فـعلـا . . .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد