World Wrestling Entertainment

اخبار جدید و دانلود همه چیز کشتی کج جدید و قدیمی

World Wrestling Entertainment

اخبار جدید و دانلود همه چیز کشتی کج جدید و قدیمی

ایون بورن زیر تیغ جراحی + پیام ماریا در توئیتر

ایون بورن زیر تیغ جراحی

ایون بورن اتسار با تکنیک و آینده دار کمپانی رستلینگ که در راو این هفته مصدوم شد به زیر تیغ جراحان خواهد رفت طبق گفته پزشکاه ایون نمیتونه چندین ماه در رینگ حضور پیدا کنه که واقعا عجیب هستش چون اخباری چند روز پیش کمنتشر شد که این مصدومیت ساختگی بوده اما همونطور که میبینید این مصدومیت به هیچ عنوان ساختگی نبوده و ما ایون رو تا چندین ماه در رینگ نخواهیم دید

پیام ماریا در توئیتر

ماریا دیوا ی سابق کمپانی رستلینگ که در زمان حضورش طرفداران زیادی رو به سوی خودش جلب کرده بود و عده ای از جمله خود من هم نفهمیدند که او چگونه اخراج شد به تازگی صفحه توئیت خودش رو آپ کرد و به سوال یکی از هوادارانش که آیا او به رینگ برمیگرده یا نه جواب داد

ماریا این گونه نوشت فعلا نه من در حال حاضر خوانندگی بخش زیادی از وقت من رو گرفته و من در حال حاضر نمیتونم به حضور در رینگ فکر کنم اما من همچنان عاشق رستلینگ هستم و مطمئن باشید که یک روزی برمیگردم امیدوارم طرفدارام تا اون روز منتظر بمونند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد