World Wrestling Entertainment

اخبار جدید و دانلود همه چیز کشتی کج جدید و قدیمی

World Wrestling Entertainment

اخبار جدید و دانلود همه چیز کشتی کج جدید و قدیمی

نتایج تـیـپـینگ اسمکدان :: 12 اکتبر 2010


رویداد : تیپینگ اسمکدان
زمان : 12 اکتبر 2010
مکان : پورتلند

تدی لانگ شو را آغاز میکند.وی یک سری مسابقات انتخابی را برای مشخص شدن اعضای تیم اسمکدان در پی پر ویوی براگینگ رایتس اعلام می کند.

آندرتیکر بیرون آرنا ایستاده نشان داده می شود و امشب پائول بریر یک رقابت را با آندرتیکر خواهد داشت.

1: در بازی اول ری میستریو با زدن یک 619 به دشینگ کودی رودز، به پیروزی دست یافت و به تیم اسمکدان پیوست.

کوال ، بیگ شو و هورنسواگل در بک استیج با هم دیده می شوند.کوال به بیگ شو می گوید که دوست دارد در تیم اسمکدان حضور داشته باشد و بیگ شو می گوید در صورت پیروزی در مسابقه اش می تواند در تیم حضور پیدا کند.

2: در بازی دوم جک سواگر موفق شد در یک بازی کوتاه با سابمیشن انگل لاک ام وی پی را شکست دهد.بیگ شو به عنوان مفسر کنار رینگ حضور داشت.سواگر هم به تیم اسمکدان پیوست.

دوباره آندرتیکر بیرون آرنا و این بار روی سقف آرنا دیده می شود.به کامرشال می رویم.از کامرشال برمیگردیم و همچنان بیگ شو به عنوان مفسر کنار رینگ حضور دارد.

3: در بازی سوم آلبرتو دل ریو موفق شد با سابمیشن "آرم بار" کریس مسترز را شکست دهد و به تیم اسمکدان بپیوندد.

4: در بازی چهارم اج موفق شد با زدن یک اسپیر به دولف زیگلر پیروز شود و به تیم اسمکدان بپیوندد.بیگ شو هم همچنان به عنوان مفسر کنار رینگ حضود دارد.

دوباره آندرتیکر روی سقف آرنا دیده شد.

5: در بازی پنجم کوال به مدت 5 دقیقه روبروی بیگ شو دوام آورد و به تیم اسمکدان پیوست.در این بازی به ندرت کوال در موقعیت چوک اسلم قرار گرفت.

اما بعد از این بازی در حالی که کوال همچنان در رینگ حضور داشت، تایلر رکس به بازی آمد و خواستار رقابت با کوال برای حضور در تیم اسمکدان شد.تدی لانگ آمد و مانع این کار شد.اما خود کوال این مسابقه را قبول کرد و تدی لانگ بازی را رسمی اعلام کرد.

6: در بازی ششم تایلر رکس موفق شد کوال را شکست دهد و بجای او به تیم اسمکدان پیوست.

درو مکینتایر همراه با دشینگ کودی رودز به رینگ می آید.کودی به او نکاتی را می گوید.

7: در بازی هفتم کوفی کینگستن موفق شد مکینتایر را شکست دهد و آخرین نفر حاضر در تیم اسمکدان باشد.در این بازی کوتاه کوفی با زدن "ترابل این پرادایس" موفق به شکست مکینتایر شد.

سرانجام آندرتیکر از سقف آرنا پایین آمد و در بک استیج و راهروی آرنا دیده می شود.

کین همراه با پائول بریر به رینگ می آید.یک پرومو از شکست آندرتیکر نشان داده می شود.تماشاگران به شدت بوو میکنند و بعضی از خردسالان از ترس پشت والدین خود مخفی شده اند !

کین به مسابقه ی زنده به گور کردن در پی پر ویوی براگینگ رایتس اشاره میکند.تماشاگران آندرتیکر را تشویق میکنند.موزیک آندرتیکر زده می شود و وی به رینگ آمده و روبروی کین می ایستد.اما پائول بریر و کین آرام آرام به رمپ می روند.حالا آندرتیکر مثل کین با یک حرکت آتش را از رینگ پست خارج میکند و در ادامه کین و پائول بریر به استیج رسیدند که آندرتیکر با یک حرکت رعد و برق ( اِفکت ) را به سوی آنها میفرستد!

در پایان کین به رینگ بازگشت و این دو یک درگیری با هم داشتند.

فـعلـا . . .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد